Friday, February 13, 2009

makan BESAR norul

chinese nuyear 2009

yep. aku tao sgt la outdated post ni. eheh. besa la. bz :P tp nk gk cite. hohoho. taon ni 2nd time aku join mkn besa smpena chinese nuyear. kn bos n staff2 sekalian adala kaum cina, jd aku pon knela join. besh tao. xmo bla bla xtntu pasal.pichies utk tatapan kwn2;)

aku xcited giletgk lionDance. tp mmg xberani dekat. cuak beb. aku bygkn klo lion tu dh kne rasuk hantu, den kejar aku. waaaa. bete aku tgk jaoh2. lionDance ni ade cite legenda die. aku ask opismate aku. dulu kala, lion ni suke kaco org. den adela bunyi2 yg akn halau lion tu. modifide, si lion pon bjoget ikot alunan bunyi tu. aku rse cm btul la yg aku cite ni. klo sala, sila jgn emo. ahha.

setel hal lionDance, time mkn besa kami. nyam2. dh tntu2nya lokasi restoran cina kt bukit kinrara. tp pnting halal. aku oke je chinese fud. xde byk hal. so pichie ats ni antara yg join mkn. 2llki ensem adala senios qs, Sim dan Sam. sorg bwk anak sorg bwk bini. xckup seat nk bwk sume:P:P

santapan pertama; lau sang. cara mkn die godeh sume2 ni dgn chopstik. sume guest kne diri dan godeh sme2. lg tggi dgodeh lg ong. bile dh bcmpur2, den msuk mulut, aku bule ckp, mmg sdp!

next. mushroom, fattchoi && fuzhouk. cmne nk ckp kn....emm. tp esah mmg xle telan. aku leh lg masuk la.die lembik2. cm rse kicap2 ckt. aku rse hnya org cina je msk ni. xpnah lak rse b4 ni. kwn2 cina aku ckp, bgus utk ksihatan. lg2 pmpuan. y? tet! ahhhha.
( aku + byk bnde ni:P )

go norul go! melantak. tQ cik esah. m'snap ngam2 aku nganga mulut. adui!

ikan patin. mmg lain rse mknn cina n melayu. yg ni pon ade yg ssh nk telan. spe lg... esah n tunang die. aku? telan je. wlopon cm nk penin2 dh kple aku tgk ikan ni. sgt menakutkn. ade lg kpale ikan + mata + mulut die.waaaa!

si comel ank Sim. mmg cute sgt. aku aim dh dr awl. tggu je. nnt kakak norul ggu kamo. hohohoho.

ni la bru dhidangkn nasi. its called hoyipfan. nasi kukus. yg ni bru aku xle masuk. nasi die cm lekit2 ckit. den d'msk dlm daun ape tah. xsure tp Koko ckp cm daun teratai. eh daun teratai bkn kcik2 ke? kn?

desert. air honeydew + nata de coco perisa honeydew. sdp. n ade kuih cina. sdp jga. yg penting HALAL. wt cuci2 perut yg sedia mbuncit.

BLACK LABEL. ngam2 dpn aku. sje je dorg letak dpn aku. tp bos awl2 dh remind, ni utk cina je ye norul. heeh. aku? xmo. xmo. kencing Satan. yurckkk!

dpt jga si comel ni. smpt lg die peace! ehe. aku aim bju die jga act.brown. sgt mggoda aku. die pggil aku cheche. sweet je dgr. hohoho.

norul:
beshnya masyarakat majmuk. kite blaja cara dan budaya kaum lain. jgn tlalu bsikap prejudis kpde kaum lain. cmne Msia nk maju? ye ye je aku. ahhha. PEACE!

4 comments:

Unknown said...

mcm besh je air tu..
black label..
@_@"

Anonymous said...

awat hang x bley msk?...
kalo ak x tau la nk kate...
ak ni nmpk pelik je otomatik mulut kte x bley telan...hehe
cerewet sket ak ni...
tp nmpk cm sdp je...huhu

norule said...

serius xbesh.utk c kafir je ejump.dun eva2 try air setan tu.

norule said...

2anonymous; nsi die lmbik2.lg lekit2.den rse die.......
ko try r.kot2 ko leh msuk.

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart