Sunday, March 29, 2009

kerna ku sayang kamu



Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku
Kuingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

Hati ini, selalu memanggil namamu
Dengarlah melatiku
Ku berjanji, hanyalah untukmu cintaku
Takkan pernah ada yg lain
Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang kurasa
Sanggupkah kuterus terlena
Tanpamu disisiku, ku kan slalu menantimu


teringat waktu dlu.ketika aku menangis semahunya.kau di sisi.meredakan segala kesedihan.mengesat air mata.menjadi pndengar setia.kau mainkn lagu ini.membuai perasaanku.memori yg tidak mungkin ku lupa.moga kau juga begitu.saat2 indah dlm hidupku.
terima kasih.

berikan aku peluang.utk membahagiaknmu. aku akn berusaha.
aku akn hnya bputus asa jika aku tidak lagi bermakna dlm hidupmu.


i wish i knew how to tell u what i feel inside where all my hopes reside



[jariku luka.darah mngalir byk.moga itu bkn petunjuk buruk]



2 comments:

sHaH rIzAn_n_FaMiLy said...

"berikan aku peluang,untuk membahagiakanmu,aku akan berusaha,aku hanya akan bptus asa jika aku tidak lagi bermakna dalam hidupmu"...

p/s nak pinjam la ayat ni..lalalala..ulalala..hehe(^^^_^)

norule said...

pnjam la.xde copyright:P

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart