Monday, June 14, 2010

kerinci chunchy


wahai diari. arini jadual aku agak pack ckit dr biase. bgun pgi, aku sediakn bekalan utk dbawa ke ofis. oleh demikian, aku klam kabut d pgi hari hingga pkai selendang pon senget2. ok xpe. itu bkn isu. kt opis aku buat kje cm bese. wlopon aku sgt2 busan n bersin2 thadap drwg ats meja aku, tp aku tpksa jga mngadapnya demi utk mncari nafkah. omg. skemanya. fine.

arini mgkin mud sesi luahan org rmai. mule2 penpal aku. kami b'ym dan bcite mcm2. sgguh rindu die. sgt rindu. die la org yg buat aku mula yakin dgn rkyat jelata sabah. klo ikot2, aku mmg xbpe gemar org sabah. byk sbb. tp sbb kwn aku ni, perspektif aku psl org sabah ckit2 brubah. aku syg dia. evn aku lum pnah jmpe:) indah kn psahabatan tnpa perlu menilai dr paras rupa atau luaran pwatakan. n aku hrp hubungan aku dgn die akn kkal kwn smpai bile2. tQ irawati. sbb sllo sapot norul. n i will do d same thing too 4 u. support each other. love each other. b strong ya ira. i noe its hard 4 u but i noe u can do it. n may God bless u.

pas kje, aku trus bwk ciQullate g kerinci. arini aku nk jmpe kwn aku psl hal qs. jd alang2 dh smpai sne, sure aku akn pgi pasa mlm favv aku. aku sgt2 rindu pasa mlm tu. bile jauh, mcm2 aku mngidam nk mkn kt citu. tp td aku beli yg larat je utk perut. bihun sup jhr, aym madu n air kepala. sala. air kelapa. sedapp! n aku jga smpt jd beauty consultant. cehceh. bajet. act aku teman ex-homies aku beli syria n selendang. lately byk bena org suh aku aja pkai bnde2 ni. time kasih la sbb kamu2 sume minat cara n dress-up aku yg sememangnye asal bule n asal jimat ni. hahah. prasan! ok. sedang kawal diri. so pas beli2 kt pasa, aku pon naik uma. means uma sewa lama aku. omg. aku rindu. serius rindu;( aku rindu stay ctu, aku rindu keadaan ctu, aku rindu mom2 ctu, rindu kl tmpt sllo aku lepak tiap2 mggu. serius. uma tu byk sgt kenangan. uma tu la 1st uma sewa time aku 1st stat keje. kn emosi dh. hmm.

pas mkn, aku borak2 dgn shu. die bru tunang. tgk gmba merisik, die tunang n dgr cite2 bab2 kawen. den pulang ex-homies yg lain. sesi ramah mesra. jd skrg ira pon dh tunang. omg. dan aku borak2, kakmah pon nk tunang. omg. sume keliling aku time tu dh nk jd hak org. mcm bru je aku tulis bab kawen. aku face lg. mmg sah aku yg bajet mude:( aku tgk cincin tunang, bju tunang, n mcm2 hal bab2 kawen, dan aku hnya bule dgr n ktawa sje. xbule kumen byk. bile dorg tnye aku, mcm bese la jwpn selamat. "aku msih mude. blja pon xabis. hehehe".

setel hal yg sepatutnye, den aku mntk diri. bawa diri pulang ke shah alam. hidup harus dteruskn. heh. ok skrg, aku kne fokus. ade bnde yg sedang menanti. aku sedang cri duit tmbah utk yuran aku. pasni aku mgkin xupdate blog lg. bz cri duit. siang dan mlm, asal halal, akn aku keje. time kasih yaAllah. Kau dgr jga doa hambamu. ayoh! siapkn keje. cri duit tmbah. jgn sia2kn peluang. dan hrp Kau dgr jga permintaanku yg satu itu. moga aku jga mmpu bhgia spt mereka2 yg sedang bhgia. amin.

i mish my ex-homies
i mish my ex-home
i mish my old moment
i mish my old environment
n future, i will mish today

gmba kenangan *Vista in Memories*



p/s: kayuh pelan2. insyaAllah hari aku akn tiba.

0 comments:

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart