Saturday, October 23, 2010

banyak kaki



7fec832b.jpg forever friend image by janelyly

ade mcm2 jenis manusia kt dunia ni. ade yg baik, jahat, klaka, nakal, pendiam, diam2 berisi, pemutar belit dan sebagainya. aku bknla cikgu atau org yg buat research psl type manusia pon. ok jgn skema norul. balik cite asal. makin ramai kite knal org, makin byk ragam org kite jmpe. dan xmesti ragam2 kwn kite bule ngam. dan xmsti die yg nakal, kite xbule ngam. die yg baik kite bule msuk. yes tu mmg tepat. mcm aku, aku suke yg nakal. lebih baik kite tau badside die awl2 dan akn tharu smbil kelip2 mata gmbira klo kite tau kwn nakal kite tu baik dan ade ciri2 bgus yg tselindung dlm diri die.

berbanding yg baik, yg kite dh nmpk baiknye die di depan mata. dan kite memuji tntg kbaikan dirinya. tp tibe2 kite tau die mcm damn jaat sbb xsgka sebaik die cmtu perangai buruk die. ohmy. manusia ini berbahaya. sbb die jenis talam byk muka. kau tau ke talam? fine pgi bkk kamus sne. ok. yg ni aku pon sgt takot. aku xkesa klo yg baik tu mmg ade nakal2 ckit. xpe. normal la mnede manusia sempurna mcm malaikat xde buat sala. tp klo yg baik tu die kaki tipu n kaki buat cite dan kaki belit dan kaki ampu dan sebagainya. kagum sbb die byk kaki. tp kau mau mengaku kwn ke ulala?

muhasabah:
bia kau nakal tp bkn kau jaat
bia kau diam2 baik dr kau diam2 jaat
baik kau diam je klo ko xsuke dr kau kecoh kau xsuke but lastly kau AMPU yg kau xsuke
bgus kau dgr jgn komen klo jmpe org byk kaki
bgus kualiti b'kwn dr kuantiti b'kwn

tp skrg kbanyakan kwn akn blakon baik dpan kwn dan dibelakng die mcm mulut setan
jauhi org cmni ulala. b4 kau tkena. noted!

ulala:
aku bhgia dgn kwn yg aku ade. xrmai tp ckup memenuhi krateria terbaik kwn.


p/s: xberagak mukadimah

0 comments:

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart