Sunday, June 20, 2010

masak memasak



tara! suda smpai d ruma. ekceli smpai lg awl. rsenye mcm 2jam je kua. pgi kerinci setel hal den balik trus uma. ehem. bgusnye xpndai nk merewang2. heheh. ekceli xde duit. lum gji. itula sbb musabab yg logik. blk td smpat la aku mbeli brg2 masak. lately mcm suke btul aku msk. wlopon xpndai mne. asik col mak tiap kali msk. mak, pastu msuk ape mak. den masuk ape pla. biakn jeke xpe ke mak. xitam ke? ade sje. ssh kn klo mmg dr kcik xmau blja msk. bkn xmau, tp sbb aku sukekan masakan mak disamping mkn mskan air tgn mak bukankah lebih afdal gitu. dan mak pla mmg xkesa klo xtlg msk. sbb xsuke kecah. tp bkn aku yg kecahkn ye. BKN AKU. ank yg lain kot. hehehe.

dan pas aku beli2, aku blk dgn hati yg lapang. rehat2. mggu ni dh ade dh mskn yg aku nk buat. n lately aku sllo bkk blog mskan. btul. smpi jd folllower kakak2 yg pndai msk. blja2. awk suda n harus tau msk. ok.

dlm kepale mggu ni nk msk:
mee kari
mee grg basah
roti sadin
tempe grg [tempe utk cantik je cik2 sekalian. hihi]
aym msk kari pekat2
makaroni cheese



choc moist ni aku tringin nk buat. blk kg nk buat! n skrg, tgh tggu cik shy yg sedang berehat2 kt jb smbil goyang2 punggung tu mbuatkn utk aku. i tuntut u! nk yg lmbut2 lmbek2 n gebu2. mke sure topping byk tau. hahahha. rsela u dpt i yg baik ni. xssh pon i request:P


yg ni aku nk msk. ehem. ehem. spe mau? bule msg k :P

nyam! bahan sume dh ade. tggu kudrat je ni. saba perut syg. ade rzki tu.


ayuh norul! selagi tuhan beri kesempatan, puas2 la rse nikmat idup. nikmat mkn:D


TOPUP:
oh arini ari bapa
abah! epi father's day
un tau abah syg un. un pon syg abah jugak. hehehe.

dpt duit part time nnt, aku dh plan nk beli adiah kt mak n abah.
sonoknye! n hrp2 dpt la aku ikot pgi kelantan.
plz abah. plz. ikot. ;(


p/s: mak mesti bgga dpt anak mcm aku yg pndai2 msk. hahaha

1 comments:

a shy said...

hahahampeh.
tau tak, bila i bace, ternampak kek. tot u buat!. pastu bila baca caption,fengsan terus. haha.

insyaAllah.;)

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart