Tuesday, June 29, 2010

mudi moody


cepatnye mase blalu. mggu dpan kelas nk stat dh. rse mls sgt bile klas stat. xdpt lg nk golek2 tiap mlm. xde lg nk berangan2 la cmni. n mcm taon lpas, pose d kala wktu kelas tiap mlm. syahdunye. terawih rongak2 lg la aku. dasar chipsmore. hai cpt la mse blalu. xsaba nk abiskn blja.

last week aku ade mggu yg heaven sgt.bile mak abah dtg kl, aku la yg lebeh xcited. ari2 pgi uma abg. subang bangi mcm 2km je rase bile ade parents kt cni. sonok sje. klo x, punye la aku bkire ckup x ni myk aku smpai uma abg. hahah. aku bwa mak abah jln opis aku, bwk pgi jln university tmpt aku blja smpai ngntuk n balik lalok2, bwk pgi i-city yg org bcinta sllo nk amik gmba bsame d ctu [oh sy bcinta jgala kn] n bwk pgi jakel yg tbesa kt msia. erm rse2nye yg tbesa klo aku xsilap. evn kain kt uma xde spe nk jahit lg, tp ttp jga aku beli kain. dasar xbule tgk bnda indah ckit. trus nk mnikmati sje. ahah. n xsgka pla manager jakel bkenan bg hrga mura gile2 kt aku n mak. katanye utk mak mertua. eh encek manager, sy blum ade mak mertua lg la. aish. part yg klaka aku rse, pkerja die nk kenenkenen kn aku sme manager itu. omg. i malu ok. jgn gitu. ehem. maen2 sje buat gurau ptg hari. dh xde bnde yg jdkn modal gurauan la tu. norul, sila jgn perasan. tu tektik manager nk suh kau pegi jakel slalo n berabis duit d sana. fine! i xmo bwk duit dh pgi jakel. huh! but tcapai jga niat aku nk belikn mak abah adiah duit part time aku. syukur. berbaloi aku bsengkang mata.

mggu ni aku xde mud. dgn masalah yg xsetel. dgn kekurangan supporter. jd mcm nk je ckp bos "bule x sy nk amik cuti 1bln tp gji jln?". apepon ni mggu last aku nk rehat2, akn aku gunekn mse dgn sepuasnye. melepak dgn bhgia. berangan semahunya. u can do it norul! :D



p/s: rmai dh tnye khilangan aku d mukabuku. tggu seru utk mnjelma

0 comments:

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart