Saturday, July 3, 2010

cuba lah


bru pas blk shoping sme anum. mbeli brg2 uma, brg kperluan pnting aku dan brg msk. lme sgt aku aku n anum kt giant smpi dh nk ttup dh giant tu. fine. kami nk borong sume brg giant, tu yg lmbat ckit. mengkayakn giant dan menipiskan kepok duit kt wallet. sbnarnye xde kepok pon. sengget2 saje buat tebal. trima la kenyataan.

bile naik uma, bru aku prasan aku tlmpau beli brg smpi mlbihi kudrat nk agkt bwa ke tgkat 4 mggunakan tangga kecik2 dan scary. sgt emosi naik tgga. hmm. beli xukur kt badan sndiri. bgini la nasib diri.

time to sleep. emosi xbagus sgt. harus tido. wajib kot. lagu bwh ni aku search kt youtube n kerap2 sgt aku dgr. berbaloi dgr. dlm mksud dia. slmt bmmpi indah ulala.




p/s: jumaat. sepatutnye aku superb epi. tp sebab esok kje, sgt mgguris hati. fine.

0 comments:

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart