Sunday, July 4, 2010

sy yg tiada mood


sbtu mlm ahd mmg mlm yg aku rse tekanan. adeke PATUT owner uma sewa aku stay mntk kami sume kua end of dis month. sbb uma ni dh djual. omg! xsmpai 1bln sje mase utk move out from dis house. belacan btul! ces. homies aku klam kabut la cri uma. n aku pla siapkn mkn mlm. sbb kitorg mmg perlukn makanan akibat bhembas pulas mncari info2 uma ksong kt area2 cni. nasib aku msk mnjadi. mee goreng. n evn sume tgh emosi cri uma, aku xemosi mse msk. sdap. aha. prasan. prasan. aauuww. 1st time ni msk mee goreng versi cmpak2 ala ulala. ok. cop. bkn nk cite mkn kt cni. nk cite btapa emosi kami cri uma. ok balik cite asal. smbil cri uma, smbil mkn gee goreng sedap n air neslo sdap juga. haha. fine. den kitorg smpt lg tgk bola, kekalahan yg malu melampau ole argentina kpd german. smpt lg jerit2 gol weh gol. dasar pmpuan champion klo bab jerit. ok. 2kali lari isi kandungan sebenar. fine. smbung lg cri uma smpi kami dh xlarat. last2 xde 1uma pon yg kompom utk kami menumpang teduh. aku msuk tido. xlarat dh nk col org tgh2 mlm. kang ade kne lempang dgn org sbb nk tgk uma sewa dt time. ok tido.

bgun pgi ni aku cm bese. mggunakn mse rehat dgn sebaiknye. sbb ari ujan, jd tlalu lajak aku bgun. rumet ketuk bilik pon xsdar.mmpi indah btul. ari ujan kn. rse sonok ssguh. bgun2 aku brunch den aku tgk movie. brangan2 jp den ptg ckit aku n homies kua cri uma. sume celah lorong kami lalu nk cri uma sewa. ade yg ok but too xpensive. hurm. jd hasilnye msih negatif. serius aku tekanan. dh xde mse nk cr uma dh. nasib nasib. esok stat klas. omg. ye kn. esok dh masuk skola blk. xde lg nk blk awl tgk tv9 cite 'cinta dan anugerah' dh. pas kje trus g klas ari2. oh sy xmo pgi skola;(

bju dh siap iron. ayam dh siap kua dr tmpt beku. esok nk msk bwk bekal g keje. beg nk g skul dh ready kmas. beg telekung pon dh standby. mase utk beradu. hrp aku xbgun lmbt. esok sure jem akibat bdk bru blja msuk skola pgi. aku yg msuk skola ptg ni kne sgt bsaba dgn superb jem esok pgi. perlu bgun seawal mgkin utk elakkan msuk keje lmbt. selamat tido sygQu ulala. mmpi indah ok. wlopon ko selalo xtau ape ko mmpi bile ko dh celik mata. dasar byk mkn semut. semakin ari semakin pelupa.

sajian lagu arini


ne-yo. pmpuan kt bwh ni kem salam. die ckp 1st time ni die suke RnB. b4 dis, paling benci la RnB. geli katanya. gile lyn rock sje. cehceh. kau bjaya mengetuk hati die. kau mmg bagus. die nk ajak kau date. mau x?

......................................................................................................

ulala 1: sblah tu cine kopet xknal. hrp ne-yo jgn sala phm.

ulala 2: tu mknn yg akn dmkn bsme2 nnt.


sudah keterlaluan kau ni ulala
aha
THE END


p/s: doc. sy xsihat. sy xbule pgi keje n skola esok. uhuk!

2 comments:

kyo_9 said...

gile aa owner tuh~
boleh plak bagitau suruh blah dalam masa sebulan.. x menyalahi undang2 ke??

norule said...

owner tu mmg gile.
xde itam putih.court case pon pasti kalah. T_T

© Fleeting Memories - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart